شارژ کارتریج HP 26A

۱,۱۰۰,۰۰۰ 

 رنگ: مشکی

 پرینترهای سازگار: HP LaserJet Pro M402n, MFP M426fdw, MFP M426fdn, M402dw, M402dn

 تحویل 1 ساعته

 کد محصول: CF226A

 شارژ سریع و فوری

 توان چاپ: 3100 برگ A4

توضیح

شارژ کارتریج HP 26A

برخلاف کارتریج های جوهری که با جوهر مایع کار می کنند در کارتریج پرینترهای لیزری از تونر (پودر) استفاده می‌شود. کارتریج HP 26A مناسب پرینترهای لیزری HP است. ظرفیت کارتریج تونر بعد از مدتی استفاده، تمام می‌شود و برای استفاده مجدد باید آن را شارژ کرد. البته در صورتی که قابل شارژ شدن باشد.

زمانی که حرارت درام بالا می رود باعث این می شود که تونر بر روی کاغذ چاپ شود و تصویر مورد نظر روی کاغذ ظاهر می شود.

اما زمان شارژ کارتریج لیزری در ۳ مورد معلوم می شود که عبارتند از:

  1. روشن شدن چراغ قرمز (خطر) بر روی پرینتر.
  2. نقطه نقطه شدن یا خط افتادن بر روی برگه چاپ
  3. کم رنگ شدن چاپ بر روی کاغذ

 

روشن شدن چراغ خطر پرینتر یک هشدار اتوماتیک پرینتر برای شما می باشد و به این دلیل می باشد که تونر کارتریج شما رو به اتمام است و باید هر چه سریع تر نسبت به شارژ یا خرید مجدد کارتریج اقدام کنید که داده نگر نسل هر کدام ار این خدمات را که مایل باشید برای شما محیا کرده است.

خط افتادن یا نقطه نقطه شدن می تواند یکی از دلایل خراب شدن اعضای داخل کارتریج مانند درام یا مگنت باشد و نمی تواند از تمام شدن تونر کارتریج باشد و باید هر چه سریع تر نسبت به تعویض کارتریج اقدام کنید چرا  که می تواند باعث آسیب های شدید به پرینتر شود.

مورد سوم بسیار مهم  است و یکی از دلایل پر تکرار برای کارتریج ها می باشد زیرا که حجم تونر کارتریج یک چیز مشخص است و با تمام شدن تونر موجود در کارتریج طبیعتا رنگ چاپ بر روی کاغذ هم کمرنگ تر از حالت عادی می شود.

 

!!! حتما به این نکته دقت کنید که شارژ کارتریج های خود را به افراد متخصص بسپارید زیرا که افراد متخصص تمامی عیب ها را می توانند رفع کنند که دیگر نگران خرابی کارتریج نباشید

اگر شارژ کارتریج خود را  به افراد غیر متخصص بدهید دارای این عیب ها می شود:

  1. تونر ریزی کارتریج در زمان استفاده
  2.  به صدا در آمدن کارتریج (صداهای ناهنجار)
  3. گیر کردن کاغذ در کارتریج یا پرینتر
  4. ارسال خطا که عمدتا خطای خالی بودن کارتریج می باشد.
  5. کاهش شدید چاپ نسبت به چاپ های اولیه

شارژ کارتریج HP 26A
شارژ کارتریج HP 26A

روش‌های شارژ کارتریج HP 26A

همانطور که در بالا گفتیم، کارتریج در هر نوع (تونری و جوهری) دارای ظرفیتی برای چاپ است. بعد از استفاده از این ظرفیت، باید آن را شارژ کنیم. برای شارژ کردن کارتریج تونر، باید دقت کنید که مدل مورد نظر قابلیت شارژ را داشته باشد. همچنین اگر چندین بار کارتریج را شارژ کرده باشید، دیگر قابل شارژ نخواهد بود و باید کارتریج جدیدی تهیه کنید. کارتریج تونرها در دو نوع اورجینال و طرح اورجینال در بازار وجود دارند. در صورت استفاده از کارتریج تونر اصل، زمان شارژ کردن دقت کرده و آن را به روش‌های استاندارد شارژ کنید.

شارژ کارتریج توسط خودتان: کارتریج HP 26A را می‌توانید خودتان شارژ کنید. برای شارژ کردن نیاز به مهارت دارید. در واقع برای انجام این کار باید نکاتی را رعایت کنید. به طور مثال اگر قطعه‌ای از کارتریج آسیب ببیند، دیگر قابل استفاده نیست. همچنین باید ابزار مناسبی مثل پیچ گوشتی، دستکش، انبر، دستمال، فرچه، تونر مخصوص کارتریج، چیپست و درام داشته باشید. یک نکته مهم هنگام شارژ کردن کارتریج، عوض کردن چیپست است. زمانی که کارتریج را شارژ می‌کنید باید چیپست آن را تعویض کنید تا پرینتر بتواند کارتریج را شناسایی کند. اگر مهارت و ابزار لازم را ندارید، شارژ کارتریج را بدست متخصص بسپارید.

شارژ کارتریج توسط متخصص: مراکز و متخصص‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید شارژ کارتریج خود را به آن‌ها بسپارید، کافی است کمی جست‌وجو کنید. البته باید دقت داشته باشید که به دلیل وجود قطعه‌های تقلبی در بازار نمی‌توان به هر مرکز و متخصصی اعتماد کرد. برای پیدا کردن جایی مناسب و متخصص حرفه‌ای باید معیارهایی مثل سابقه، مشتری مداری و تخصص را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از سرویس شارژ کارتریج در محل استفاده کنید. در ادامه کمی درباره این سرویس توضیح می‌دهیم.

یکی از مراکز معتبر در زمینه خدمات دستگاه‌های پرینتر و کپی، داده نگر نسل است. این فروشگاه در حال حاضر در زمینه فروش کارتریج، شارژ کارتریج، تعمیر و نگهداری دستگاه‌های پرینتر و کپی فعالیت دارد. سابقه کاری مجموعه داده نگر نسل به ۷ سال می‌رسد. این مجموعه با متخصص‌ها و تکنسین‌های آموزش دیده همکاری می‌کند. همچنین خدمات این فروشگاه براساس نیاز مشتریان به روز می‌شود و می‌توانید از خدمات شارژ کارتریج تونر در محل داده نگر نسل استفاده کنید.

 

شارژ کارتریج HP 26A در محل

براساس نیاز مشتریان، سرویس شارژ کارتریج در محل توسط مراکز مختلفی انجام می‌شود. با جابه‌جایی کارتریج ممکن است به قطعه‌های داخلی کارتریج آسیب وارد شود. برای جلوگیری از هر آسیب احتمالی، استفاده از سرویس شارژ کارتریج HP 26A در محل، گزینه مناسبی است. همچنین می‌توانید روی کار تکنسین اعزامی نظارت داشته باشید و از به کار رفتن قطعه‌های اصل و با کیفیت مطمئن شوید.

قیمت شارژ کارتریج HP 26A

زمانی که کارتریج را برای شارژ به شرکت بیاورید، متخصص پس از بررسی کارتریج و در صورت قابل شارژ بودن کارتریج، قیمت را اعلام می‌کند. اگر از خدمات شارژ کارتریج در محل استفاده کنید، تکنسین اعزامی زمان حضور در محل، قیمت را اعلام خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت شارژ کارتریج HP 26A از طریق راه‌های ارتباطی با مجموعه داده نگر نسل تماس بگیرید.

شارژ کارتریج HP 26A چقدر طول می‌کشد؟

اگر از سرویس شارژ کارتریج در محل استفاده کنید، این کار حدود دو تا چهار ساعت زمان می‌برد. اما اگر کارتریج را به شرکت بیاورید، براساس سفارش‌های موجود ممکن است شارژ کارتریج ۲۶A اچ پی کمی بیشتر طول بکشد.

شارژ کارتریج HP 26A

چرا شارژ کارتریج خود را به داده نگر نسل بسپاریم؟

 

  1. انجام تست کیفیت و سلامت بعد از شارژ کارتریج: تمامی کارتریج ها پس از شارژ شدن به صورت کامل توسط افراد متخصص کنترل کیفیت می شود و از آن تست گرفته و تحویل شما عزیزان میشود.
  2. گارانتی شارژ کارتریج: تمامی کارتریج های شارژ شده شامل گارانتی و ضمانت بی قید و شرط می باشد و خیال شما از این گارانتی راحت راحت باشد.
  3. قیمت شارژ کارتریج:  در داده نگر نسل ما از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای شارژ استفاده می کنیم که نسبت به آن هم دارای قیمت مناسب می باشد .
  4. مشاوره رایگان با کارشناسان فنی: جهت راهنمایی و مشاوره رایگان می توانید با شماره ۹۱۳۰۶۵۶۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات اضافی

رنگ

مشکی

پرینترهای سازگار

HP LaserJet Pro M402n, MFP M426fdw, MFP M426fdn, M402dw, M402dn

کد محصول

CF226A

توان چاپ

3100 برگ A4

دیدگاه های خریداران

هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

اولین دیدگاه برای “شارژ کارتریج HP 26A” را شما ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *