معرفی برترین فروشگاه سازهای دنیای وب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
best web world musical instruments store فروشگاه

با توجه به نیاز روزافزون انسان به دنیای مجازی و اینترنت، فروشگاه های اینترنتی جایگاه مناسبی را در زندگی ما تثبیت کردن. اگر شما هم از اون دسته وب مسترانی هستید که قصد راه اندازی یک فروشگاه مجازی اینترنتی برای رونق کسب و کار خودتون رو دارید پیشنهاد میکنم این مطلب رو با دقت دنبال کنید.

دغدغه ای که همیشه همراه کاربران و وبمستران عزیز هست اینه که کدوم فروشگاه ساز از همه بهتره و مزایا ، معایب و تفاوت فروشگاه سازها در چیه؟!

شاید این سوال برای همه ی شما پیش اومده که:

بهترین فروشگاه ساز کدومه؟

کدام فروشگاه ساز برای کسب و کارهای کوچکتر مناسبه؟

برای افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارن مدیریت کدوم آسانتره؟

ما قصد داریم تو این پست چند فروشگاه ساز برتر جهان رو از نگاه افراد متخصص به شما کاربران عزیز ماهدیس وب معرفی کنیم.

معرفی برترین فروشگاه سازهای دنیای وب

۱-ووکامرس (WooCommerce)

WooCommerce فروشگاه

محبوب ترین فروشگاه ساز رایج جهان ووکامرس هست که تونسته به تنهایی ۲۰ درصد فروشگاه های جهان رو به خودش اختصاص بده. ووکامرس زیر پرچم وردپرس فعالیت میکنه و افزونه ای برای وردپرسه و بدلیل محبوبیت ستودنیه وردپرس ، ووکامرس هم تونسته جای خودشو بین کاربران پیدا کنه و تبدیل به یه فروشگاه ساز قدرتمند بشه.

مهمترین برگ برنده ی ووکامرس سادگی کار با این پلاگینه، همین فاکتور باعث شده این فروشگاه ساز انتخاب خیلی از وبمسترهای تازه کار باشه.

شما این امکان رو دارید که فقط با چند کلیک ساده ووکامرس رو نصب کنید، امکانات فوق العاده ای مثل انتخاب واحد پول، روش پرداخت، مقدار میزان مالیات، مدیریت خریدها و… شما رو بیشتر راغب میکنه که برای راه اندازی فروشگاهتون از ووکامرس استفاده کنید.

چون ووکامرس زیر نظر وردپرسه، همین امر باعث شده به اکثر زبانهای دنیا ترجمه بشه و راحتی کار با این پلاگین رو به آخر برسونه، مهمتر از همه این که ووکامرس مثل وردپرس رایگانه، البته در کنار این امکانات رایگان، آپشن هایی هم داره که میتونید با پرداخت هزینه از اونها استفاده کنید.

۲-مجنتو (Magento)

magento فروشگاه

مجنتو تونسته بعد از ووکامرس خودشو بعنوان محبوبترین فروشگاه ساز تو دل کاربرا جا کنه و علت این عقب موندن از مورد ۱ هم پیچیدگی نسبی اون نسبت به ووکامرسه، به طوری که برای نصب مجنتو باید متخصص باشید و هرکسی با هر سطح اطلاعاتی نمیتونه اونو راه اندازی کنه.

فروشگاه ساز مجنتو بسیار قوی کدنویسی شده، فوق العاده قابل انطاف و البته کمی پیچیده.

اگر علم فنی لازم برای راه اندازی فروشگاه آنلان رو ندارید پیشنهاد میکنم از مورد شماره ۱ استفاده کنید !!!

مجنتو برای هرکاری خوب و بینظیره ، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا فروشگاه های آنلاین پربازدیدو قوی، اما برای استفاده از این فروشگاه ساز باید کمی خاص بود…!!!

۳- اُپن کارت (OpenCart)

open cart فروشگاه

بعد از مجنتو نوبت میرسه به اُپن کارت که تونسته سومین پرچمدار عرصه ی فروشگاه سازی باشه و ۷ درصد فروشگاه های جهان رو زیر پر و بال خودش بگیره.

یکی از مهمترین مزیت ها و برگ برنده ی اصلی اُپن کارت، کاربران و برنامه نویسان زیاد این فروشگاه ساز هستن، بطوری که با یک سرچ کوچیک میتونید هزاران پلاگین آماده و کلی پوسته شیک و زیبا با  امکانات فراوان رو برای فروشگاه خودتون پیدا کنید و این موضوع میتونه دستتونو تو خیلی از موارد مثل انتخاب پوسته آماده باب سلیقتون، باز بزاره.

مشکل اصلی اُپن کارت اینه که زیاد قابل انعطاف و مقیاس پذیر نیست، بطوری که ممکنه برای فروشگاه کوچک شما که برای رونق یک کسب و کار کوچیکه مفید و خوب باشه، اما زمان گسترش فروشگاهتون شما رو به مشکل میندازه و این امکان رو که سایتتون رو با هزینه کم گسترش بدید رو از شما سلب میکنه، اما ووکامرس با پلاگین های زیاد و رایگان اون براحتی میتونید مدیریت کنید.

۴- پرستا شاپ (PrestaShop)

prestashop 1 فروشگاه

پرستا شاپ فروشگاه سازی راحت و ساده برای کسب و کارهای کوچیکه ، مصرف منابع این فروشگاه ساز خیلی پایینه ، مدیریت راحتی هم داره، بطوری که فقط با چند کلیک ساده میتونید فروشگاه خودتون رو بالا بیارید و مدیریتش کنید.

یکی از معایب بزرگ این فروشگاه ساز باگ های موجود در کدنویسیشه ، امکان داره بعد از هر بروزرسانی با مشکلاتی مواجه بشید.

موضوع دیگه ای که باعث شده پرستا شاپ نتونه خودشو به رقیب های بالاترش برسونه پشتیبانی ضعیف این فروشگاه سازه، اگر بعد از هر بروزرسانی به مشکلی برخورد کردید انتظار نداشته باشید طی مدت کوتاهی مشکل حل بشه …

این فروشگاه ساز برای گسترش دایره ی فعالیت هم به مشکل میخوره و فقط برای کسب و کارهای کوچک توصیه میشه.

بقیه فروشگاه سازها هم از رتبه ۵ تا ۱۰ به ترتین زیر هستن

. ZenCart
. osCommerce
. WP e-commerce
. VirtueMart
. CS-Cart
. Jigoshop

پیشنهاد ما برای شما که تازه وارد دنیای وبمستری شدید و قصد تاسیس فروشگاه آنلاینی رو برای رونق کسب و کارتون دارید اینه که از ۲ مورد اول استفاده کنید تا کمتر به مشکل بوخورید.

با ووکامرس و مجنتو میتونید فروشگاه کوچیک باب میلتون رو راه اندازی کنید و اجناس مد نظرتون رو عرضه کنید ، علاوه بر راحتی کار، بعدها که قصد گسترش دایره ی فعالیت هاتون رو داشتید به کوچکترین مشکلی بر نخواهید خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتساپ
تلگرام
پشتیبانی مشتریان